Washington - Het Witte Huis - en heel veel memorial's zeer indrukwekkend
Washington is een prachtige stad met heel veel Memorials. Wat heel toevallig was we reden met de bus naar het Graf van JF Kennedy, toen zagen we een Amish familie ook die kant oplopen.

Wij hebben het Jefferson Monument, Airlington Cemetery, het US Capitol regeringsgebouw het FBI gebouw en natuurlijk het Witte Huis dat was voor ons het hoogtepunt geweldig om daar te staan, het lijkt een heel klein beetje op Graceland




















Marcel en ik hebben nog zoveel meer gezien de plaats waar 911 neerstorte op het Pentagong Georgetown een winkelparadijs, het huis van Jacky Kennedy die ook in Georgetown stond, en we zagen nog zoveel meer, maar dit is een kleine serie foto's van ons reis in Washington, Marcel en ik wil iedereen nog bedanken voor jullie leuke reakties gr van uit nu nog Washington, vanmiiddag zitten wij in San Francisco :) Marcel en Joyce hieronderfoto van het huisje van Jacky Kennedy in Georgetown

Het PENTAGON hier zie je het gat nog van het 911 vliegtuig.








Reizen door het historische Amish Country van Pennsylvania en Maryland
Bedankt hoor voor jullie leuke reakties op ons verhaal, en Yvonne

Vandaag hadden wij een bustocht van 774 kilometer we reden door de staatPennsylvania, Het is een prachtige staat met vele dichtbegroeide bomen en een heuvelachtig landschap.



We hebben de Amish bevolkingvan dichtbij kunnen zien, hierzie je de foto's vanamish vrouwen die stenen uit de kruiwagen uit gingen laden. We mochten eigenlijk geen foto's maken, maar Marcel maakte heel subtiel enkele foto's. De vrouwen werkten op het land, en de kinderen ook hele kleintje moesten op het boerenland hun oudersmeehelpen.Zegebruiken geen stroom,en krijgen1 keer in de week een krantje daar staat alleen maar in vermeld wanneer er iemand geboren of overleden is. De amisch cultuur en leefgewoonten zijn erop gericht als zichzoveel mogelijk af te scheiden van de vele invloeden van deze moderne maatschappij. Het zijn vriendelijk mensen die zich proberen staande te houden in deze high techno wereld. Ze hebben geenTV radio of telefoon in huis. De kinderen van hunhebben nu al vanaf1 meide grote schoolvakantie zo kunnen zehun oudershelpen op het land,

hierboven in dit bruine huisje staatde telefoon voor geval van nood als er iemand b.v ziek word dan kunnen ze een dokter bellen.




Dit amish kindje zwaaide naar ons. Hier nog meerfoto's van de Amishbevolkingze hebbeneeneigen bankerij je konhun eigen gebakken koekjes cakes en taarten kopen dat hebben Marcel en ik ook gedaan hierboven een jongetje dat het land bewerkt.


Daarna reden wedoor de staat Maryland daar zagen wij de cityBaltimore, dat vond ik nou echt heel leuk, omdat ik de musical Hairspray in nederland had gezien en dat speelde zich af in de cityBaltimore. hier een paar foto s van deze mooie stad




Tijdens onze luchstop zag Marcel deze prachtige auto uit 1958

we kwamen rond20.00 uur in ons mooie hotel in Washington aan, eerst hebben we nog even gegeten en daarna gingen wij even relaxen en toen gingen wij op deze heerlijke bedden verder dromen over onze volgende reis, enmorgen zien wijWashington DC engaan wein echt het witte huis zien

Ons mooie hotel.
l




tot morgen dan zal ik jullie vertellen hoe we Washington hebben beleefd. groetjes vanuit Washington Joyce en Marcel
Canada - Toronto - en de wereldberoemde watervallen Niagara Falls
Toronto lijkt veel op New York heeft alleen iets meer groene parken 350 ongeveer. Toronto heeft netals New York oude en nieuwe gebouwen. Er wonen twee en een half miljoen mensen waaronder heel veel studenten tis ook echt een studenten stad. Toronto heeft een ondergronds shoppingcentrum van 8 kilometer lang en 600 meter breed, vanwege z n strenge winters. En net als Boston draait het daar veel om de Ijshockeysport. Een geweldige stad. Ik heb daar dus heerlijk kunnen shoppen in dat ondergrondse schitterendeshoppingparadijs..







NIAGARA FALLS
En nu kwam erweer een droom uit Marilyn Monroe heeft daar ooit een film opgenomen bij de Niagara Falls. En Marcel en ik hebben daar nu echtgestaan, we zijn er met de boot naar toe gegaan het was echt het mooiste natuurwonder wat ik ooit heb gezien en Marcel zei tegen mijhier wil ik weer terug komen echt het was een overgetelijke tour met die boot, we hebbenonze avond afgesloten met een etentje in het hoogste gebouw van Niagara Falls, We hadden schitterend uitzicht over deschitterende Niagarawatervallen, dit moet je eens in je leven gewoon meemaken dit natuurwonder dit isecht sprookjesachtig mooi. En ik ben op de plek geweest waar Marilyn ooit heeft gestaan..















Echt leuk dat jullie ons volgen en wat een leuke reakties en nieuwsgierig heid haha nee heb die schoen niet gekocht, en wat is geworden Brains of hotsex haha zeg ik lekker niet haha.
Groetjes vanuit het mooie en schitterende Niagara Falls, morgen gaan we Niagara Fallsweer verlaten we rijden dandoorhet historische Amish Country van Pennsylvania en Maryland, en we komen dan uit in Washington D.C. ook hier kijken Marcel en ik weer naar uit.
Nog even New York en toen een dag en een nacht Boston een mooie stad.







Hier zijn we weer, ik laat jullie hierbovennog een paar foto svan New York zien de bovenste foto daar trad Elvis Presley op,en de een na onderste foto dat is het appartement van John Lennon hij werd voor zijn deur daarook vermoord, zijn vrouw Joke Ono woont er nog steeds de andere foto spreken voor zich zelf.


Boston is een historischestad met veel beroemde universiteiten, waaronder Harvard. daar zijn we ook geweest, daar staathet beeldvan Thomas Harvard, als je hem had aangeraakt kreeg je brains of hotsex haha. We hebben de bar uit deberoemdeTV serie Cheers gezien. We hebbenCopley Squar gezien. Boston heeft veel oude maar ook moderne gebouwenmet hoge torens.Wemaakten een wandeling langshistorische gebouwen waaronder ook een hele oude beroemde eikenhoutenboot.. Wat ook heel leuk is dat daarjuist op dieavond een ijshockywedstrijd werd gespeeld, enals ze zouden winnen datzijn ze alwereldkampioen, ondanks dat zehierna nog 1 wedstrijd moeten spelen. Dit alles is live uitgezonden en ze hebben gewonnen hoor dus het was groot feest in Boston.Na dit adventuurhadden we in heerlijkebedden geslapen met heel veel kussens waaropde text metSWEETDREAMS stond. we verbleven inhet hotet 1 nacht.De volgende dag gaan door de staat new york rijden richting Canada.
Deze foto szijn van Boston








New York daar moet je gewoon geweest zijn, tis een stad dat 24 uur per dag wakker is.
Eindelijk is het zover, we gaan New York helemaal zien



We hebben de appartementen van beroemde filmsterren en zangers gezien, ze hadden allemaal een geweldig uitzicht over het Central Park . We hebbende vlindertuin gezien, het appartement waar John Lennon was neergeschoten, De plek waar Elvis Presley optrad Madison Squar Garden. Brooklyn het armste gedeelte van New York waren de bevolking merendeel zwart is.



We zagen zoveel meer Fith Avenue, het financiele gebied.....foto's komen na onze reis hierop hoor heb er zoveeeeeeeeeeeel haha.
Na de rondtour zijn Marcel en ikmet nog een paar mensen van onze groep op eigen gelegenheid naar Liberty Island gegaan, we zijn met een soort veerboot er naar toegevaren en natuurlijk hebben we heleboel foto's van dat mooie vrijheidsbeeld gemaakt haha we geloven het nog steeds niet maar we hebben daar toch echt gestaan hoor


Marcel en ik zijn toen met de ondergrondse metro naar 5 th Avenue gegaan dat was in een woord geweldig je kan echt tot heel laat shoppen elke dag weer haha. En weet je wat wij ook zo leuk vonden die gele taxie's om te zien dat is echt het straatbeeld van New York.


s avond zijn we nog met z'n tweetjes naar Time Squaer en over Broadway gelopen dit doet mij denken aan Las Vegas echt geweldig om deze lichtjes met reklame allemaal te zien hier is het uitgaansleven van New York.


Zo dit waren onze belevenissen in New York, morgenreisen we naar de volgend City Boston,
Ik en Marcel wil iedereen bedanken voor jullie leuk reakties, enne Pris Boy en Michael en Johannajullie moeten zeker New York zien haha. Irene wij gaan zeker onze verhalen over Amerika uitwisselen.
Jan je dochter woont echt in een geweldige stad. Luuk het lijkt maar een heel klein beetje op Rotterdam. En Heinz ik heb de plek in New York gezien waar Elvis is geweest. Corrie en Stansleuk dat je ons volgt. Lisa en Hans je kan hier heerlijk shoppen haha, Hannie nog meer verhalen hoor je wel als ik weer achter de kassa ziet haha, noutot ons volgende verhaal groetje nu nog even van uit het mooie New York Joyce en Marcel
Yesssssssssssss ik sta voor het eerst in New York
Even over onze reis, we hadden een mooie vlucht, we hebben de nieuwste films kunnen zien en we werden goed verzorgd eenwarme maaltijd en warme broodjes kregen we.De vlucht duurdeongeveer 8uur. En onze beide koffers zijn aangekomen geweldig he


Nouhier is mijn eerste foto gemaakt door Marcel, net even iets van onshotel vandaan

We hebben even een klein rondje gelopen, morgen begint onze eerste rondtour door New York, maar wat ik nu al zag vond ik al geweldig die gebouwen zo hoooooooooog en zo gezellig druk haha,
Nu nogeven bijkomen in ons hotel en daarna lekker slapen en dromen over wat we morgen gaan beleven enzien

groetjes vanuit New York Joyce en Marcel
nog 1 dag werken en slapen.
Eerst wil ik Jan, Liene, Eelko, en zoon Michael bedanken voor jullie reaktie
Deze foto is gemaakt in Orlando juni 2010, dit vind ik echt een symbool voor onze droomreis wat dat gaan wij doen een reis die wij al heel lang willen doen, net zo sprookjesachtig mooi als dit droomkasteel achterons haha. Nou vandaag moeten Marcel en ik nog 1 dag werken, koffers zijn ingepakt.
Vanavond komen onze kinderen Priscilla en Boy en Michael en zijn vriendin Johanna nog even langs, om even afscheid te nemen van ons.

Nog 3 dagen dan is het zover
Nou hier begint voor het eerst mijn eigen verhaal, Floor en Jos bedankt voor je eerste reaktie op mijn weblog




We beginnen in oosten van amerika - new york en dit beeld het vrijheidsbeeld zal Marcel en ik dan in het echie zien want dit beeld hebben wij alleen maar in Las Vegas gezien. En dan gaan wij, naar

