Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

Nog 3 dagen dan is het zover

Nou hier begint voor het eerst mijn eigen verhaal, Floor en Jos bedankt voor je eerste reaktie op mijn weblog

Laughing
Gisteren bij Priscilla en Boy gegeten onze dochter en schoonzoon, Pris had nog een kleinere koffer voor Marcel, is wat handiger om mee te nemen voor de rondreis en een wereldstekker, Marcel had alleen een reuze koffer haha die wij hadden gekocht afgelopen november 2010 in Las Vegas anders kregen we onze gekochte spullen niet mee
. En ik had al een mooie formaat koffer ook pas gekocht, want mijn koffer was tijdens onze reis ook naar Las Vegas nooit aangekomen
Surprised
. Dus nu ga ik onze koffers met onze kleding verdelen, de helft van mijn kleding in Marcel's koffer en de andere helft in mijn koffer, zo weet ik zeker dat ik iets heb om aan te trekken haha, en niet zoals ik al eerder heb meegemaakt helemaal niks meer, mijn koffer is nooit aangekomen in Las Vegas, mocht alles opnieuw kopen. Heb gisteren nog samen met Priscilla ons programma door gekeken Pris zei nou Mam dat wordt een geweldige reis hoor
Laughing

We beginnen in oosten van amerika - new york en dit beeld het vrijheidsbeeld zal Marcel en ik dan in het echie zien want dit beeld hebben wij alleen maar in Las Vegas gezien. En dan gaan wij, naar

- boston - niagara falls - toronto - amish country - washington - en dan vliegen we naar het westen - san francisco - monterey - carmel - modesto - yosemite national park - bakersfield - death valley - las vegas - los angeles - en na deze reis verblijven we nog 5 nachten in Anaheim - we gaan dan de allereerste disneyland zien en beleven. Marcel en ik moeten nog even geduld hebben nu nog maar 3 nachten slapen