Nog 3 dagen dan is het zover
Nou hier begint voor het eerst mijn eigen verhaal, Floor en Jos bedankt voor je eerste reaktie op mijn weblog




We beginnen in oosten van amerika - new york en dit beeld het vrijheidsbeeld zal Marcel en ik dan in het echie zien want dit beeld hebben wij alleen maar in Las Vegas gezien. En dan gaan wij, naar


Reacties
Reacties
veel plezier
veel plezier
Joyce en Marcel, ik wens jullie een super vakantie. Ik denk dat het jullie wéér zal lukken om deze vakantie ook weer te laten slagen. Jullie gaan zeker een hoop zien.
Geniet er van. Ik volg jullie.
Een heel fijne vakantie toegewenst , we zullen jullie belevenissen volgen op jullie site. Geniet er van !!!
America here we come.
Veel plezier
EEn hele leuke tijd en wij gaan een beetje met je mee.
Ik ga je absoluut volgen.veel plezier.
groetjes hannie
Wat zal de douane vreemd hebben gekeken bij het controleren van de koffers. ;-)
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}