Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

Los Angeles en Universal Studios

Ook hier is mijn moeder bij ons

Laughing

Los Angeles, is eigenlijk geen stad te noemen je moet echt heel lang reizen om opde plaats van bestemming te zijn.LA word ook wel de stad van de Engelen genoemd. Een auto heb je daar echtnodig want waar je ook moet zijn het zijn echt mega afstanden.Het lijkt eigenlijk op een hele grote provincie het heeft oude vervallen sloopgebouwenmaar ookvelemoderne torenhoge gebouwen. In het weekend word er tussen die hoge torens vaak speelfilms opgenomen, zoals de ouderefilmversie van King Kong is daar ook op genomen.LA iseen City dat ongeveer 16000 daklozen telt erg veel armoede dus. Je komt ook heel veel zwervers tegen, die je omgeld vragen. Je ziet ze ook in een kartonnen huisjes wonen. Marcel en ik hebben ook een keerde metro genomen, overdag kan je makkelijk met de metro overal komen, savonds vinden Marcel en ik het minder om met de metro te reizen je komt dan best veelvreemde en soms een beetje engepersonen tegen, en vooral zwervers die je om geld vragen. Tijdens onze busrit door Los Angeles zagen we zelfs 2 personen op de grond liggen met heel veel politie er om heen, waarschijnlijk waren ze doodgeschoten, Aan de andere kant heeft Los Angeles het exclusieve Beverly Hills, The Walk of Fame en het winkelparadijs voor shoppers opdeRodeo Drive en niet te vergetenvoor de filmindustieHollywood . Dat hebben Marcel en ik ook allemaalgezien, na deze busrondtour zijn we nog in Universal Studios geweest echteen geweldig park, dat werdeen prachtige afsluiting. We hebben ook nogeen groepsfoto gemaakt in Los Angeles van onze groep, dat was best even lachen in die drukte van LA. Nou hier komen de foto svan LA en Universal Studios, we zitten nu in Anaheim, ongeveel een uur rijden van LA vandaanvoor 6 dagen, om lekker even bij te komen van deze fantastische rondreis,Marcelen ik gaan daar Disneyland California onveilig maken haha, Marcel ziet het na 31 jaar voor het eerst weer terug, en ik wil dit park gewoon gezien hebben tis namelijk de allereerste Disneyland van de hele wereld, die Walt Disney ooit heeft ontworpen en gemaakt, daar moet ik natuurlijk als Disneyfanook geweest zijn haha.

Yvonne VIVA elvis, speelt in het Ariahotel aan de striphet iseen van de nieuwste ensuperluxstehotels aan de strip en dat mooie elvisbeeld staat daar ook waarmee ik op de foto staat. Op mijnHyves staat bij de gadgets een filmpje van Viva Elvis circus de soleil,

Jolanda Manuela en Hannie bedankt voor jullie lieve reakties, ja ik weet wel hoor en voel het ook mijn moeder is altijd bij mij groetjes vanuit het zonnige Annaheim en Disneyland California xxxJoyce en Marcel

de groepsfoto in LA gemaakt.

het straat beeld van Los Angeles

In dit gebouw van LAwerd het Memorial van Michael Jackson gehouden.

Rodeo Drive het wahalla voor exclusieve shopper en je zie hier veel exclusieve auto rijden.

helemaal boven aan de beroemde letters HOLLYWOOD

Michael Jackson star op TheWalk of Fame

Universal studios

Jaws

Schrek

king kong

Betty Boop shop

BETTY BOOPSHOP

Tijdens de studio tour zagen dit prachtige huis uit de film Desparate Housewife

hier werd de film van Tom Cruise opgenomen War of the world

een echte waterramp maakte je mee en de Sims helemaal was helemaal te gek

Laughing

Reacties

Reacties

Thea

Prachtig allemaal. Wat hebben jullie veel gezien zeg.

Floor en Jos

Woww schitterende foto's alweer Joyce en Marcel.Heb er van zitten genieten.En Bekende plekjes in Las Vegas,die hebben jullie me toen ook laten zien he.
Leuk om het terug te zien.
Joyce Ik zag het op de foto's dat je moeder er ook bij is op jullie reis,fijn he dat ze bij je is he Joyce.
Geniet nog van jullie reis ,en ik kijk weer uit naar jullie verhalen en foto's.

Lieve groetjes Floor en Jos

astrid en frans

hoi, wij zijn veilig thuis (het dondert en het bliksemt nu wel!) na 4 uur vertraging. (adviesje: ga op tijd naar de luchthaven want we hebben zowiezo 2 uur in een wachtrij moeten staan ivm drukte) We genieten nog na van de fijne vakantie en jullie rondleiding door Vegas en natuurlijk het geweldige concert van Elvis, we waren erg onder de indruk en nogmaals bedankt. Dikke zoenen

Corrie

Wat een heleboel mooie foto's vooral die van universal studios ik ben zelf in 1992 daar geweest. Geniet nog heerlijk van jullie fantastische reis.

Peter en Willy Janssens

Hoi Joyce en Marcel
Na een voorspoedige reis zonder vertraging waren wij om 8.15 uur maandagochtend weer in amsterdam. Erg leuk om jullie verhalen bij thuiskomst te kunnen lezen. Geniet maar van jullie laatse vakantiedagen.
Groeten uit Breda

irene

Hoi Marcel en Joyce ook wij zijn weer thuis sinds van morgen 07.00 uur een ook zonder vertraging het ging vandaag beter dan op de heen weg toen hadden we wel 3 uur vertraging . Maar ook wij hebben genoten van Las Vegas en Los Angeles jij ben nu waar wij ook geweest zijn ,geniet er nog maar lekker van dan kunnen we volgende week op werk er lekker overn kletsen. Fijne reis en tot maandagxx

Ron & Yvonne

Wééér genoten van alle herkenbare foto's van LA!! Wat bijzonder dat er bij de ster van Michael Jackson nog steeds bloemen liggen. Dat was natuurlijk ook toen wij er in juli 2009 waren vlak na zijn overlijden, maar nu dus nog steeds. Is dat Ariahotel in Vegas dus nog maar zo kort open? Ik dacht dat zo'n Elvis-show altijd op dezelfde plek werd gegeven. Maar dat wisselt dus blijkbaar. Heel veel plezier in Disney!! Dat zal jullie laatste trip zijn, denk ik. Ik denk dat alle lezers van de afgelopen weken het met me eens zijn dat jullie onwijs hebben genoten van jullie te gekke trip van deze zomer!! En wij hebben daarbij met jullie mee kunnen genieten!! Heel veel liefs, een goede terugreis en tot volgende week!!!

sylvain

mooie foto's weer, bedankt om ze met ons te delen

Betty Boop

he wil je me jaloers maken, hahahahaha
Wat leuk allemaal om dat te zien. geweldig

hannie

Joyce en marcel hartelijk bedankt voor het delen van jullie vakantie.Ik heb genoten van de mooie foto""s en jullie ;euke verhalen.

groetjes hannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!