Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

foto's deel 2 las vegas

foto met ons groepje Jeroen Bert Martin Joyce Marcel Astrid en Frans, Bert maakte de foto tijdens de show van VIVA ELVIS Marcel had voor mijn nog een rood ELVIS sjaaltje kunnen vangen dat aan het einde van de show naar beneden werd gegooid... vond het helemaal geweldig onze avond in Las Vegaswas gewoonfantastisch met nog meer mensen die Elvis helemaal top vonden

Laughing

foto Jeroen en Bert twee topjongens we vonden het helemaal top dat ze bij ons in de groep zaten.

Frans en Astrid twee lieve mensen we vonden het geweldig om jullie een rondleiding door Las Vegas te geven haha en we vonden jullie te gekke mensen in onze groep.

etentje met Frans en Astrid Jeroen en Bert in Planet Hollywood Marcel maakte deze foto.

hier kwamen we voor zo geweldig!ps Eelko ik hebticketsgoedkoper kunnen krijgen.

zo mooi is alles

Trouwen kon je ook in circus circus ons hotel hier sta ik voor een heel intiem trouwkapelletje

Volgens mijwas mijn overleden moeder die dagook bij mij, als je goed kijkt op deze fotois er een hele grote bolop mij, toen ik dit zag gaf het mij een heel fijn gevoel.

L A S V E G A S zo mooi we kijken er weer naar uit om daar weer terug te zijn haha in november zijn we er weer 10 dagen lang haha.

Pris en Boy nog even dan staan jullie hier ook, Jolanda, Luuk en Helmabedankt voor jullie reaktie.

Frank heb je broer de groetjes gedaan en bedankt voor je kus ja Frank Elvisshow zal ons nooit vervelen. Sylvain ook jij bedankt voor je leuke reaktie. Johanna en Mike ik ben blij dat jullie nu ook mooi weer hebben geniet er samen maar lekker van. We zijn nu nogin Los Angeles foto's en ons verhaal komen er morgen weer aan...groetjes Joyce en Marcel

Reacties

Reacties

manuela

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben weer in Las vegas!
Weer erg mooie foto's!

Wat een mooie orb (lichtbol). En ook zo dicht bij jou!

Ron & Yvonne

Wat een superfoto's weer!!!!! Wat een feest van herkenning!!! Wat blijft 't toch een bijzondere stad!!!!
Geweldig te lezen dat jullie ook daar weer zo genieten!!
Wil graag van je horen waar jullie nu precies die Elvis-show hebben gezien, dat is me nl. niet helemaal duidelijk. Zou daar, als wij weer gaan, ook graag naar toe gaan, aangezien onze dochter Tosca óók zo'n Elvis-fan is!! Wat leuk trouwens dat jullie hotel Circus Circus is, wij hebben op die camping gestaan die erbij hoort en ernaast ligt aan de Strip. Die bol op je been zag ik overigens ook metéén!! Heel bijzonder! Heel veel plezier in LA en tot de volgende keer maar weer!!

jolanda

wat geweldig om jullie zo te zien genieten
leuk hoor dat de groep ook gezellig is
heerlijk he je moeder mee op vakantie heel veel plezier nog verder
tot de volgende mail ik kijk er naar uit
dikke kus x

hannie

Wat mooi daar he?Heb t kunnen weerstaan om niet te gaan gokken en zo een leuk zakcentje exstra te verdienen?Nee iedereen weet dat die dingen afgesteld zijn anders was vegas lang niet zo mooi als dat t nu is.Dit zijn wel weer hele mooie plaatjes .Maar je weet toch dat je moeder altijd bij je blijft.Groetjes en nog veel plezier.
groetjes hannie

Sylvain

FANTASTISCH !!!!!!
VIVA LAS VEGAS
Het blijft mijn 2de liefde, Memphis op 1 uiteraard.
Ik wou dat ik erbij was, zeker om "Viva Elvis" nog een keer te zien.
Mooie foto's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!