Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

Where dreams come true Disneyland California Anaheim LA

Disneyland Anaheim LA California, is het allereerste Disneyland die Walt Disney gebouwd heeft ben je eenechteDisneyfan
Laughing
, dan moet jeer gewoon een keer geweest zijn, Marcel zag het na 31 jaar weer terug, Disneyland Anaheimis knusser je kan makkelijk naar verschillende themaparken lopen, veel dingen lijken precies hetzelfde als Orlando en Parijs, sommige zoals de Pirates of theCaribean is nog mooier vind ik danOrlando en Parijs,wat ik ook heel apart vind is dat alles eenbeetje in New Orleans style is gebouwd, echt dat zuidelijke, geweldig vind ik dat. Netals Haunted Mansion (spookhuis)het lijkt zelfs een klein beetje op Graceland. En Indiana Jones dat is zoveel leuker dan Parijs en Orlando, je gaat in een soort karretje en dan maak je een heel heftige tour met spannende momenten hier zijn Marcel en ik een paar keer heen geweest haha. We hebben een prachtige show van Alladin gezien zo mooooooooooi zucht ik zou er zo weer heen willen. wat ook zo mooi is dat de lichtjesavondparade op het water plaatsvind, rond 9 uur savond begint dan een spetterende vuur en watershow Mickey opent de show, en dankomen er allerlei disneyfiguren langs in boten, zelfs een vuurspugende draak was erbij je moet het eigenlijk gewoon in het echt zien. En rond half 10 savond kwam het sprookjesachtige vuurwerk boven het kasteel echt dat was geweldig mooi. Wat wij ook zo bijzonder vonden is Great moments with mister Lincoln echt geweldig, je zag hem zitten in de stoel net zoals ik hem in Washington zag, en toen stond hij op en hij gaf een geweldig speech het was allemaal zo echt, ik was diep onder de indruk... ook werd het volks lied van amerika gespeeldohhh zo mooi was dat.

Marcel en ik hadden een driedaagse hopperpas genomen voor Disney, ze hadden nog een park erbij California adventuredie was nog niet af, maar het zag er nu al mooi uit, het lijkt een beetje op disney studio, maar wat ook heel apart is dat ze deGolden Gate Bridge van San Francisco na hebben gemaakt......dat was natuurlijk ook heel apart voor ons omdat we net van San Francisco vandaan kwamen, we hebben genoten van deze disney dagen, ons hotel was gewoon schuintegenover Disney we konden savond gewoon van het vuurwerk genieten, We hebben vandaag nog een shopping daggie we gaan nog even naar Downtown Disney en naarGarden walk....en dan word het morgen inpakken...en we komen weer terug in Nederland...na een heerlijke vakantie,

Nog even dit, haha Astrid en Frans leuk dat jullie reageerden op onze site, en welkom thuis, Peter enWilly jullie ook bedankt en ook welkom thuis.Irene wezien elkaarmaandag over een week ik weet zeker dat jullie ook genoten hebben van jullie USA reis en welkom thuis in de real world. TheaFloor Jos Ron Yvonne Sylvain...en verder iedereen nog bedankt voor jullie leuke reakties....nou hier komen de disney foto's erop

foto 1 Meneer Walt Disney maakte deze droom waar, hij wilde een park maken voor opa soma svaders moeders kinderen en kleinkinder, en dat heeft hij ook echt gedaan.

Weer kwam ereen droom voor ons uit, Disneyland Califonia was geweldig.

Het was net een droom ....je voelt je hier helemaal happie. Die kleuren van al die mooie bloemen alles was zo perfect aangelegd. Wat een heerlijk wereldje volwassen met hoedjes en petjes van Disney op dat kan allemaal in Disneyland

Laughing

Ik vind het hier helemaal geweldig en die temparaturen heerlijk achter mij Walt en Mickey.

Deze attractie GREAT MOMENS WITH MISTERLINCOLN het was allemaal zo echt, dezepresident te zien spreken en bewegen, in dezelfde stoel waar ik ook in washington op de foto sta.

Deze Haunted Mansion zag er uit als Graceland echt dat zuidelijke net als in New Orleans.

Zelfs onze tuinset zag ik hier. Ik voel me hier gewoon thuis haha

Jaaaaaaaaaaaa mijn Disneyvrienden waren er weer, om mij en Marcel te begroeten.

Mijn grootste vriend Mickey Mouse

weer voor het mooie kasteel en ik voelde mij ooknet een prinses.

we zijn een paar keer in the jungle geweest met een boot ook zo mooi.

ze hadden ook hele mooie shops met mooie hebbedingen.

ja Michael Jackson was ook weer te zien in Disney nuin 3 D versie trouwens de meeste shows zagen we in 3 D.

Voor Minnie's house

TOONTOWN, SPROOKJES ACHTIG EEN WAHALLA VOOR DE KIDS

marcel lekker in het zonnetje wachten op de parade en zijn ijsje die ik aan het halen ben.

We hebben alle attractie's 1 of meerdere keren per themapark kunnen doen.

Disney Anaheim heeft nu 2 parkenhet tweede park heet California Adventure het lijkt een beetje op Disney studio maarhet isecht anders,het isnog lang niet af, maar het ziet er nu al heel goed uit, de bekendste attractie is natuurlijk Tower of terror daar zijn Marcel en ik vershillende keren ingeweest ...dat is echt kicken haha

volgens mij kon iedereen mij horen gillen!

een hele aparte entree van dit themapark the golden gate bridge in het klein wel grappig dat wij dit in het echt hebben kunnen zien tijdens onze reis in San Francisco.

Marcel en ik kregen geen genoeg van van deze Tower of terror.

Savonds om 21.00 uur was er een water licht/laser spectakel te zien op het water van Frontierlanddeze showheet Fantasmic, dat is inplaats van de electricparade, het begon met Mickey Mouse ...met allemaal waterfonteinen in verschillende kleuren, en in die waterfonteinen kreeg je sprookjes achtigedisney figuren te zien zo mooi was dat iedereen riep wel van ohhh ahhhh, en daarna kwam er een boot langs met alle disneyfiguren, met schitterende lichtjes alles was zo sprookjes achtig mooi!

savonds rond 21.30 zag je het prachtige vuurwerk boven het kasteel dat kon je ook vanaf ons hotel zien.

Ons hotel heel dicht bij Disneyland.

Het Budhabeeld in onze hoteltuin.

we hebben drie dagen genoten van Disneyland met een hopperpas, ik had jullie best nog heel wat meer foto's willen latenzien, maar dan ben ik morgen nog bezig haha. Vandaag zijn wij lekker gezellig gaan shoppen in Disney downtown en Gardenwalk. Gardenwalk heeft prachtige muurschilderingen.

Dit was een overgetelijke reis en vakantie voor ons geweest, leuke mensen ontmoet, en heel veel nieuwe steden gezien wat altijd al een droom van mij en Marcel is geweest, nu op naar onze volgende droomreis.................doeiiiiiiiii allemaal nu nog vanuit het heerlijke warme Anaheim groetjes van Marcel en Joyce

Reacties

Reacties

Luuk

Leuk om dit allemaal te zien.

Priscilla & Boy

Hele leuke foto's! Ik denk dat jullie een hele mooie vakantie hebben gehad, ben benieuwd naar de rest van jullie verhalen als jullie weer in NL zijn :)

Priscilla & Boy

pluis

fijn dat jullie zo genoten hebben,en mooi om te lezen allemaal,en nu weer na ons kleine landje,maar dit vergeet je niet meer he,goeie reis na huis liefs xxx pluis

helma

ik kan zien en lezen dat jullie zooo genoten hebben! Super :), straks lekker naar huis en nagenieten van deze geweldige beleving.
Goede reis terug naar Almere en tot ziens :)

Lisa en Hans

Geweldige foto's en wat hebben jullie genoten zeg!!
Goeie reis terug
veel liefs Lisa en Hans XXX

Thea

Wat een mooie vakantie, bedankt dat wij mee mochten genieten. Een hele goede reis terug.

Eelko

Ik heb weer erg genoten van jullie verhalen en foto's van deze schitterende vakantie van jullie.

Manuela

Wat fijn dat jullie zo'n mooie reis hebben gehad!
Bednkt dat jullie dat met ons wilde delen!

warme groeten Manuela

hannie

Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben,maar wij in nederland {ook al gunnen we jullie het heel erg} zijn ook weer blij dat jullie terug komen we hebben jullie wel gemist.nou geniet nog even en tot snel.
groetjes hannie

Betty Boop

Nou wij hebben het met veel plezier gevolgd, en dat jullie genoten hebben was wel te zien op jullie foto's.
ik zie je volgende week weer op het werk. xxxx

Maria

Wat super om te lezen en van de foto's mee te mogen genieten, kan best geloven dat dit een droomreis was.
Bedankt dat we mochten meegenieten van mooie reis!
Liefs Maria

Jeroen Peters

Hey Joyce en Marcel! Erg leuk blog, heb al zin om een volgende trip naar Amerika te boeken :) Wij zitten alweer helemaal in de werksfeer jammergenoeg maar we kunnen de verhalen ook nog overal vertellen. Met zo'n mooie afsluiter is jullie vakantie vast helemaal compleet! Ik denk haast dat jullie al terug zijn, mocht dat nog niet zo zijn: een hele fijn reis terug!

Corrie

Sorry dat ik niet elke dag kon schrijven maar heb erg genoten van jullie verslagen en foto's van jullie prachtige vakantie. Ik wens jullie weer een goede thuiskomst.

Groetjes Corrie

Ron & Yvonne

Lieve Joyce & Marcel.
Wat een geweldige foto's weer!!! Wat hebben jullie genoten en wat hebben wij mazzel gehad om een beetje met jullie mee te genieten, veel te herkennen en alles daardoor zelf weer een beetje her te beleven!! We wensen jullie een goede terugreis hoor! De real world hier zal zeker even niet meevallen!!! Liefs, Ron & Yvonne

Floor en Jos

Heb weer erg genoten van jullie foto's en verslag
heel erg mooi ,bedankt voor het delen met ons
Een goede terugreis Joyce en Marcel

Lieve groetjes Floor en Jos

Theo en Nanny van den Meiracker

Wij zijn al weer bijna een week thuis en hebben ook genoten van de reis door Amerika. Dat gevoel komt in jullie verhalen ook heel goed naar voren. Wat was er veel te zien hé? Door jullie verhalen komen alle herinneringen weer terug. Over de jetleg zijn wij nu wel heen. Nu jullie nog. Wij wensen jullie het allerbeste en geniet nog na hoor.

Namens Joyce en Marcel, Bedankt allemaal, voor jullie reakties

bedankt allemaal namens mij (Joyce en Marcel schrijft:
03 Jul 2011, 23:03
Peter en Willy, Astrid en Frans,Theo en Nanny, Jeroen en Bert, bedankt voor jullie reaktie 's op onze site, jullie zijn nu volgens mij al lekker bijgekomen van de jetlag? Jeroen jij en Bert hadden toch ook een weblog gemaakt? willen jullie dat adres naar mij toe sturen kan hem ook linken hoor aan mijn weblog. Martin en Brian hoe gaat het met julie daar in Haaksbergen ook al bij gekomen?
Betty Boob ben geslaagd heb een klein magneetje voor je kunnen schoren hoor haha. Luuk ik stuur je van de week een paar kaartjes op die je spaart, Lisa en Hans Floor en Jos ,Corrie, Maria, Pris en Boy, Eelko en Thea, lisa en Hans, Pluis, Helma Ron en Yvonne Manuela Hannie en iedereen die verder hiervoor op onze verhalen heeft gereageerd heel erg bedankt allemaal, Marcel en ik vonden het heel leuk dit allemaal terug te lezen. Hannie ben nog een weekje vrij haha.

johanna en michael

super mooie foto's en leuke verhalen van jullie vakantie hoor!!
tot vanavond.

liefs johanna en michael

sylvain

mooie foto's
de grote kinderen hebben zich blijkbaar vermaakt daar

Jeroen Peters

Hey Marcel en Joyce!

Onze blog staat op http://www.jeroenenbert.com, daar hebben we onze verhaaltjes verzameld. Ziet er allemaal erg leuk uit! Waarschijnlijk ga ik dit jaar eerst nog langs Disneyland Parijs maar een park in the U.S. of A. hoort er volgens mij toch helemaal bij :D

Elly Wever

Wat een super gave leuke vakantie hebben
jullie gehad. Groetjes elly

mary

Hoi joyce ik heb je reis bekeken jullie hebben veel gezien he.harstilke leuk

Maikel B

Hele mooie Blog, wij zijn net terug uit Orlando na 3 weken Walt Disney World, Seaworld, Miami, Nasa en andere bezienswaardigheden. Wij hebben tot nu toe bezocht Disneyland Parijs en Walt Disney World. Is het erg de moeite waard Anaheim daar aan toe te voegen. Het kasteel oogt me zo klein. Groetjes Maikel (Enschede)

Maikel B

Onze blog was www.mmskbraun.blogspot.com

joyce gijzen

berichtje voor Maikel B, voor mij was Disneyland Californie gewoon een wens van mij, ben al verschillende keren in Parijs en Orlando geweest, maar wat mij mij Disneyland Californie zo bijzonder maakt, ik was gewoon nieuwsgierig naar de allereerste Disney die Walt ooit heeft gemaakt, het is veel kleiner dan Orlando, je kan daar alles te voet doen dat heeft ook wel wat, en er heerst daar meer een zuidelijk styl New Orleans, Het kasteel is zeker kleiner en meer rose van kleur, maar wel mooi hoor, sommige dingen zijn iets anders, net zoals de lichtjes parade dat gebeurt daar op het water echt heel mooi omdat mee te maken ik en Marcel vond het geweldig. En wij zijn ook echte Disneyfans, oud en nieuw gaan wij dit jaar in Orlando vieren in Epcot :) en we zullen de andere disney parken natuurlijk zeker weer bezoeken :). Trouwens heb naar je site gekeken jullie hebben ook een te gekke vakantie gehad, voor meer vragen over Disneyland California kan je mij altijd mailen hoor gr joyce

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!