Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

Yesssssssssssss ik sta voor het eerst in New York

Even over onze reis, we hadden een mooie vlucht, we hebben de nieuwste films kunnen zien en we werden goed verzorgd eenwarme maaltijd en warme broodjes kregen we.De vlucht duurdeongeveer 8uur. En onze beide koffers zijn aangekomen geweldig he

Laughing
We landen rond kwart voor vier New Yorkse tijd, dat isnederlandse tijd 21.15 uurdus 6 uur tijdsverschil. We kwamen echter rond spitsuur dus dat was zeker een anderhalf uur in de taxi zitten, voor dat we in ons hotel waren. Maar zo hebben wel al een klein stukje van New York gezien, het was echt indrukwekkend die gebouwen zo hoog het is eigenlijk een mengeling van oude en nieuwe gebouwen. En al die gele taxies echt het straat beeld van New York.

Nouhier is mijn eerste foto gemaakt door Marcel, net even iets van onshotel vandaan

Laughing
.

We hebben even een klein rondje gelopen, morgen begint onze eerste rondtour door New York, maar wat ik nu al zag vond ik al geweldig die gebouwen zo hoooooooooog en zo gezellig druk haha,

Nu nogeven bijkomen in ons hotel en daarna lekker slapen en dromen over wat we morgen gaan beleven enzien

Laughing
, we kijken er naar uit. Verder wil ik Lisa Hans Luuk Manuela Hannie Johanna en onze dochter Priscilla en Doornroosje bedanken voor jullie leuke reakties op ons vorige verhaal .

groetjes vanuit New York Joyce en Marcel

Reacties

Reacties

Priscilla

Waauw leuke foto mam. New York lijkt me echt een te gekke stad! Ik kijk uit naar jullie volgende blog!

x
Pris

Heinz

Ja het komt allemaal zo lbekend voor wij waren er natuurlijk al in 1999 ,zie graag jullie volgend verhaal veel plezier daar

hannie

Hey Joyce en marcel.Nou gelukkig is dat de reis en aankomst goed verlopen.Nou kan t gaan beginnen.
ook ik kijk uit naar jullie volgende blog

groetjes hannie

Lisa en Hans

Gaaf hoor!!! New York lijkt me ook geweldig vooral om te gaan shoppen hahahaha
veel plezier verder
XXXX Lisa en Hans

Stans Valk

`leuke foto , veel plezier met jullie vakantie.
groetjes

Luuk

Hier in 't dorp hebben we ook van die hoge gebouwen en denken we dat we "Manhattan aan de Maas" zijn.
Zullen ze toch eerst de taxi's geel moeten spuiten.
Veel plezier op jullie verdere ontdekkingsreis door The Big Apple.

Jan.

Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben, geweldig hé als je daar tussen al die hoogbouw staat, de taxi's de drukte, de reclame's het straatbeeld van New York al die bezienswaardigheden ga het eens bekijken helemaal boven vanaf Rockefeller Centre en geniet van het uitzicht. Heel veel plezier daar in de City that never sleeps.

Jan.

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Geweldig hé , je weet niet wat je ziet als je daar voor de eerste keer tussen al die hoogbouw staat, al die taxi's, de reclame's, de drukte, het straatbeeld van N.Y. the city that never sleeps. bekijk het eens helemaal boven vanaf Rockefeller Centre en geniet van het uitzicht

Michael

Hi Mam.

Leuke foto.

Liefs Michael

Boy

Hey Joyce & Marcel,

Apart om daar te zijn he, lijkt me ook echt geweldig! Heel veel plezier en geniet er van.

Gr!

Irene

Hoi Marcel en Joyce .
Wat fijn dat de reis goed verlopen is. Wat een hooge gebouwen he. Lijkt me ook wel een x leuk om naar toe tegaan . Geniet er lekker van en straks kunnen we samen onze verhalen uitwisselen xx

Corrie

Heel veel plezier in NY maak er een onvergetelijke trip van.

johanna

hey marcel en joyce,

fijn dat jullie goed aangekomen zijn, en julllie koffers natuurlijk ook;)

mooie foto hoor!

liefs johanna

Floor en Jos

Hey Joyce en Marcel ,fijn jullie goed zijn aangekomen.
Mooie foto's ,lijk me geweldig daar
Geniet ervan he

Lieve groetjes Floor en Jos

sylvain

Leuk, zo genieten we een beetje mee.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!