Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

nog 1 dag werken en slapen.

Eerst wil ik Jan, Liene, Eelko, en zoon Michael bedanken voor jullie reaktie

Laughing

Deze foto is gemaakt in Orlando juni 2010, dit vind ik echt een symbool voor onze droomreis wat dat gaan wij doen een reis die wij al heel lang willen doen, net zo sprookjesachtig mooi als dit droomkasteel achterons haha. Nou vandaag moeten Marcel en ik nog 1 dag werken, koffers zijn ingepakt.
Vanavond komen onze kinderen Priscilla en Boy en Michael en zijn vriendin Johanna nog even langs, om even afscheid te nemen van ons.

Reacties

Reacties

Lisa en Hans

Joyce en Marcel een hele fijne vakantie, geniet er van en wij gaan jullie volgen !!
veel liefs XXX

Manuela

Het word nu wel spannend!
Heel veel plezier en alvast een fijne reis ,ga jullie verhalen zeker volgen!

Luuk

Een hele prettige droomreis.
Alle plastic kaarten formaat telefoonkaart a.u.b. bewaren!
Krijg ik graag als droomkado als jullie terugzijn.

Priscilla

Hoi pap en mam, eindelijk is 't zo ver he! Nou geniet er maar van, ben benieuwd naar jullie verhalen.
x
Priscilla

johanna

heej marcel en joyce,

veel plezier op jullie vakantie!!! ik hoop dat jullie veel zon hebben en veel mooie foto's kunnen maken. goeie reis alvast.

liefs johanna

Doornroosje

Hey Marcel en Joyce,

veel plezier op vakantie. We zien het fotoboek wel weer tegemoet!! En natuurlijk de levi's broeken he haha. Nou veel plezier en tot over 3 weken!!

Gr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!