Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

Nog even New York en toen een dag en een nacht Boston een mooie stad.

Hier zijn we weer, ik laat jullie hierbovennog een paar foto svan New York zien de bovenste foto daar trad Elvis Presley op,en de een na onderste foto dat is het appartement van John Lennon hij werd voor zijn deur daarook vermoord, zijn vrouw Joke Ono woont er nog steeds de andere foto spreken voor zich zelf.

Laughing
en verder wil Marcel en ik,Pris Mike Boy Johanna Toon Yvonne Corrie Thea Lisa Hans Jan Liene Luuk Stans Floor Jos en Hannie bedanken voor jullie reakties wij vinden het heel leuk dat jullie ons volgen
Laughing

Boston is een historischestad met veel beroemde universiteiten, waaronder Harvard. daar zijn we ook geweest, daar staathet beeldvan Thomas Harvard, als je hem had aangeraakt kreeg je brains of hotsex haha. We hebben de bar uit deberoemdeTV serie Cheers gezien. We hebbenCopley Squar gezien. Boston heeft veel oude maar ook moderne gebouwenmet hoge torens.Wemaakten een wandeling langshistorische gebouwen waaronder ook een hele oude beroemde eikenhoutenboot.. Wat ook heel leuk is dat daarjuist op dieavond een ijshockywedstrijd werd gespeeld, enals ze zouden winnen datzijn ze alwereldkampioen, ondanks dat zehierna nog 1 wedstrijd moeten spelen. Dit alles is live uitgezonden en ze hebben gewonnen hoor dus het was groot feest in Boston.Na dit adventuurhadden we in heerlijkebedden geslapen met heel veel kussens waaropde text metSWEETDREAMS stond. we verbleven inhet hotet 1 nacht.De volgende dag gaan door de staat new york rijden richting Canada.

Deze foto szijn van Boston

Reacties

Reacties

Floor en Jos

Hey Joyce en Marcel ,wat een leuk verslag weer en prachtige foto's. Mooie schoen heb je daar vast op de foto ,bling bling hihihi. Echt leuk dat we jullie zo kunnen volgen.Veel plezier richting Canada.

Lieve groetjes Floor en Jos.

Lisa en Hans

Wat een leuk reisverslag en Joyce wat een gave schoenen, echt bling bling he!!!
Leuk hoor om zo met jullie mee te geneieten,veel plezier verder!!

Lisa en Hans XXX

Luuk

Een rondreis als deze lijkt mij stukken leuker dan een week of wat Memphis. Alleen zou ik honderden (platen)koffers nodig hebben want ik zou me gek kopen aan originele Amerikaanse LP's.

johanna

hey joyce en marcel,

wat een mooie verhalen en foto's! echt indrukwekkend hoor!

liefs johanna

Eelko

Zo te lezen vervelen jullie je niet. Geniet er maar heerlijk van.

Heinz

Wow Boston is een mooie stad dus het tegendeel is waar ze zeggen altid Boston is een vieze stad (industrie)ik ben er nog nooit geweest , ja op het vliegveld om naar Memphis door te vliegen
Heel mooie foto's en een heel mooi verhaal

Thea

Leuke foto's en wat een lekkere bedden!! Gave schoenen, ha ha.

helma

Hoi Joyce en Marchel,
Ik zie dat jullie genieten, mooie foto's en verhalen.
Bij het verhaal van Boston en het beeld van Thomas Harvard, word ik nieuwsgierig, wat is het geworden? (brains of......)
Die schoenen zijn gaaaaaaf! Maat past niet want anders had jij ze wel gekocht, dacht ik ;)
Veeeel plezierrrrr!

hannie

Hey Joyce en Marcel

Wat een mooi land is het toch en zo te zien aardig weer ook voor het bekijken van alles.Als je die schoenen aantrekt krijg je vast hoogte vrees.nou ik wacht in spanning op de volgende foto met een verhaal dat jullie nog tijd hebben voor het bekijken van alles.
groetjes en nog veeeeeel plezier

Corrie

Wow jullie zijn nu alweer in Boston, en hebben NY alweer achter je gelaten. mooie foto's en vooral dat Madison Square Garden.....geeft je zeker wel een bepaald gevoel denk ik. Nu op naar Canada, ik blijf het volgen hoor!

Liefs Corrie

yvonne heijdeman

Zeg Joyce, ff een nieuwsgierig vraagje gezien jouw schoenentik: je hebt die fantastische bling-bling schoenen met klein hakje toch wel aangeschaft hè??? Ik zie je daar al werkelijk HELEMAAL mee onze Appie binnenstappen!!! Gnigni!
Geweldige foto's weer hoor! Zit echt te genieten!!! Mooie stad ook Boston!! Enne...... je hebt toch wel voor de brains gekozen hè????? Nogmaals ben echt met je mee hoor!! Liefs van je collegaatje!!!

manuela

Wat een geweldige foto's Lijkt me een super mooie stad boston!Leuk om jullie zo te kunnen volgen.
veel plezier ,ik kijk al weer uit naar het volgende verhaal!
liefs manuela

Patricia

Wat een mooie foto's hoor. Gaat het goed daar. Nog heel veel plezier daar
liefs Patricia

pluis

geniet er lekker van liefs van pluis

frank

he luitjes ik zie nu voor het eerst dat je hele verhalen houd over je reis was me niet opgevallen leuk om alles te lezen waar jullie zijn en de fotos leuk om het zo vlug te zien nu jullie er nog zitten blijf nu wel volgen wat er nog meer gebeurd groetjes je broer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!