Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

Canada - Toronto - en de wereldberoemde watervallen Niagara Falls

Toronto lijkt veel op New York heeft alleen iets meer groene parken 350 ongeveer. Toronto heeft netals New York oude en nieuwe gebouwen. Er wonen twee en een half miljoen mensen waaronder heel veel studenten tis ook echt een studenten stad. Toronto heeft een ondergronds shoppingcentrum van 8 kilometer lang en 600 meter breed, vanwege z n strenge winters. En net als Boston draait het daar veel om de Ijshockeysport. Een geweldige stad. Ik heb daar dus heerlijk kunnen shoppen in dat ondergrondse schitterendeshoppingparadijs..

NIAGARA FALLS

En nu kwam erweer een droom uit Marilyn Monroe heeft daar ooit een film opgenomen bij de Niagara Falls. En Marcel en ik hebben daar nu echtgestaan, we zijn er met de boot naar toe gegaan het was echt het mooiste natuurwonder wat ik ooit heb gezien en Marcel zei tegen mijhier wil ik weer terug komen echt het was een overgetelijke tour met die boot, we hebbenonze avond afgesloten met een etentje in het hoogste gebouw van Niagara Falls, We hadden schitterend uitzicht over deschitterende Niagarawatervallen, dit moet je eens in je leven gewoon meemaken dit natuurwonder dit isecht sprookjesachtig mooi. En ik ben op de plek geweest waar Marilyn ooit heeft gestaan..

Echt leuk dat jullie ons volgen en wat een leuke reakties en nieuwsgierig heid haha nee heb die schoen niet gekocht, en wat is geworden Brains of hotsex haha zeg ik lekker niet haha.

Groetjes vanuit het mooie en schitterende Niagara Falls, morgen gaan we Niagara Fallsweer verlaten we rijden dandoorhet historische Amish Country van Pennsylvania en Maryland, en we komen dan uit in Washington D.C. ook hier kijken Marcel en ik weer naar uit.

Reacties

Reacties

Thea

Schitterende foto's. Fijn dat jullie zo genieten.

johanna

wauw! echt mooi daar! alleen op de foto's al;)

stans

leuk reisverslag en wat kun je daar heerlijk winkelen.
groetjes

Corrie

Wat een prachtige foto's zeg en inderdaad die Waterval is geweldig. Hou nog wel wat ruimte in je koffer ivm shoppen want je bent nog maar net een paar dagen op reis.....heel veel plezier de komende dagen.

Corrie

Priscilla

Hey pap en mam, geweldig die niagara falls! En leuk zo'n shopping centrum onder de grond haha, echt wat voor mama. 8 kilometer lang! Nou ik kijk uit naar jullie volgende verslag met foto's!

X priscilla

Toon

Hoi Hoi, Mooie foto's en fijn dat jullie genieten,Gr Toon

yvonne heijdeman

Ben het WEER zo met jullie eens!!! Die Niagara Falls MOET je een keer gezien hebben! Wat geweldig hè op die Maid in the Mist! Ging de boot bij jullie ook zo enorm heen en weer?? Je komt er ook flink nat vanaf hè? Maar wel een giga ervaring rijker!!! Ben meteen met jullie foto's terug in de tijd!! Ben ook heel benieuwd naar jullie foto's van Amish County. Lijkt me ook een heel bijzondere ervaring!! Tot volgende keer maar weer en voor nu veel liefs van Yvonne

sylvain

Wat mooi die waterval, en jullie wagentje.

big daddy

willen jullie telefonisch contact met manuela opnemen.
niks aan de hand hoor, maar ik hoor maar niets van jullie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!