Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

New York daar moet je gewoon geweest zijn, tis een stad dat 24 uur per dag wakker is.

Eindelijk is het zover, we gaan New York helemaal zien

Laughing
We hadden heerlijk geslapen en we hebben een lekker ontbijt gehad, De citytour door New York begon om half negen s ochtends. Het was echt werkelijk indrukwekkend eigenlijk wel precies zoals ik mij had voorgesteld een geweldige stad dat nooit slaapt er is altijd wat te beleven. Wat Marcel en ik erg indrukwekkend vonden was dat gaapend gat waar ooit twee hoge torens stonden Het World Trade Center dat op 11 september 2001 door eenverschrikkelijke aanslag is verwoest. Je zag de gedenkbordjeshangen aan een hek, tis echt triest om dit te zien je kan het je niet voorstellen, achter zie je de twee nieuwe torens waarvan eentje nog niet af is.

We hebben de appartementen van beroemde filmsterren en zangers gezien, ze hadden allemaal een geweldig uitzicht over het Central Park . We hebbende vlindertuin gezien, het appartement waar John Lennon was neergeschoten, De plek waar Elvis Presley optrad Madison Squar Garden. Brooklyn het armste gedeelte van New York waren de bevolking merendeel zwart is.

We zagen zoveel meer Fith Avenue, het financiele gebied.....foto's komen na onze reis hierop hoor heb er zoveeeeeeeeeeeel haha.

Na de rondtour zijn Marcel en ikmet nog een paar mensen van onze groep op eigen gelegenheid naar Liberty Island gegaan, we zijn met een soort veerboot er naar toegevaren en natuurlijk hebben we heleboel foto's van dat mooie vrijheidsbeeld gemaakt haha we geloven het nog steeds niet maar we hebben daar toch echt gestaan hoor

Laughing
.

Marcel en ik zijn toen met de ondergrondse metro naar 5 th Avenue gegaan dat was in een woord geweldig je kan echt tot heel laat shoppen elke dag weer haha. En weet je wat wij ook zo leuk vonden die gele taxie's om te zien dat is echt het straatbeeld van New York.

s avond zijn we nog met z'n tweetjes naar Time Squaer en over Broadway gelopen dit doet mij denken aan Las Vegas echt geweldig om deze lichtjes met reklame allemaal te zien hier is het uitgaansleven van New York.

Zo dit waren onze belevenissen in New York, morgenreisen we naar de volgend City Boston,

Ik en Marcel wil iedereen bedanken voor jullie leuk reakties, enne Pris Boy en Michael en Johannajullie moeten zeker New York zien haha. Irene wij gaan zeker onze verhalen over Amerika uitwisselen.

Jan je dochter woont echt in een geweldige stad. Luuk het lijkt maar een heel klein beetje op Rotterdam. En Heinz ik heb de plek in New York gezien waar Elvis is geweest. Corrie en Stansleuk dat je ons volgt. Lisa en Hans je kan hier heerlijk shoppen haha, Hannie nog meer verhalen hoor je wel als ik weer achter de kassa ziet haha, noutot ons volgende verhaal groetje nu nog even van uit het mooie New York Joyce en Marcel

Reacties

Reacties

Priscilla

Leuk hoor! Leuke foto's ook. Veel plezier in Boston!

X pris

hannie

Een heel leuk verhaal,nou tot in Boston,kan haast niet wachten

groetjes hannie

Luuk

Leuke verhalen weer. Die gele taxi's zijn wel speciaal, net als de Londense taxi's.

Lisa en Hans

Heel erg leuk hoor!! veel plezier in Boston
XXX

stamsvalk@upcmail.nl

wat een leuk reisverslag , als je het leest krijg je er zin in om er heen te gaan.
groetjes

Jan,

Wat is NY. toch een geweldige stad, ik geniet met jullie mee als ik jullie verslag lees en de foto's zie, ik herken het allemaal zo goed. Het is net alsof ik er zelf weer rond loop. a.s zondag 19 juni, komt Joke met haar twee dochtertjes voor 10 dagen naar Nederland. Ik zal haar jullie weblog laten zien. Ze zal het beslist erg leuk vinden. goede reis naar Boston.

Groetjes, ook namens liene,
Jan.

Boy

Mooie stad, ook apart die plek van 911.

Brooklyn aka Bijlmer haha.

Veel plezier!

Gr

michael

Leuke foto,s hoor, veel plezier daar.

Gr Michael

johanna

mooie verhalen en foto's!!

Thea

Leuke foto's en veel plezier in Boston

Corrie

Tjemig wat hebben jullie veel gezien en dat allemaal in 1 dag...doete denken aan de rondrit die we ook in Memphis hebben. Je ziet zoveel op zo'n dag, geniet mensen en maak vooral lekker veel foto,'s!

Liefs corrie

Floor en Jos

Mooie foto's alweer en leuk reisverslag
Zou dat ook wel is willen zien New York P)
Veel plezier in Boston

Lieve groetjes Floor en Jos

yvonne heijdeman

Hey Joyce en Marcel!!!
Zit te genieten van jullie verhalen EN van de foto's!!! Ben meteen weer terug in NY en vind het bijzonder dat jullie die taxi's ook zo grappig vonden!! Ik weet nog dat wij bovenop de Empire State Building stonden en dan zie je ver beneden je zo prachtige gele zee!!! Ben (voorzover dat belangrijk is!!) ook helemaal met jullie eens dat Broadway veel van Vegas weg heeft!! Ook zo'n enorme hoeveelheid lichtreklames!! Geniet nog maar volop en ik kijk uit naar jullie volgende verhaal!!! Veel liefs, Yvonne

Toon

Hoi Marcel en Joyce, leuk om te lezen maar de foto's zeggen mij nog iets meer,alsof ik daar nog was het is inmiddels 2 jaar geleden maar ken zo alles terug. 'n heel fijn verblijf in the states Gr Toon.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!