Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

Death Valley and LAS VEGAS here we are - onze stad - haha

Death Valley, was ook weer een ervaring hier is het zo heet, de temparaturen kunnen bereiken tot 56.6 graden, wij reden er door heen met 48 graden dat is bijna niet uit te houden haha, maar we mochten met de bus er nog net doorheen, als het boven de 50 graden was werd de weg naar Death Valley afgesloten, en enige wat je zag is zandoppervlaktes met heuvels

En toen kwamen wij in onze favoriete stad LAS VEGAS en we kwamen natuurlijk voor ELVIS

Viva Elvis, wevertelden het in onze groepdat we naar Viva Elvis gingen, eneenaantal leden van onze groep waren nieuwsgierig naar deze show maar waren geen Elvisfans, Nou ze waren er heen geweest hoor, en ze waren er zo door verrast ze vonden de show en ELVIS fantastisch, en eenjongen genaamdBert hij is 21 jaar, zei tegen mij wat ben ik blij dat ik deze show heb mogen zien ik ben helemaal geen Elvisfan hij zei mij eigenlijk helemaalniets, maar na dit alles kreeg ik gewoon kippevel, ik voelde mij helemaal fantastisch, toen hij mij dit vertelde geweldigtoch Elvis heeft gewoon weer een aantal fans bijgekregen.

Ik wil Corrie Betty Boop Sylvain Floor Jos Luuk Ron Yvonne Jolanda Johanna en Mike Thea Eelko Helma Pluis Hannie nog allemaal bedankenvoor jullie reakties,nou hier komen de fotos van Las Vegas aan het spreekt allemaal voor zich zelf...maar het mooiste vond ik deze foto ik noem hem THE BIG KISS haha

Vanavond komen er nog meer foto's op tot gauw groetjes Marcel en Joyce

Reacties

Reacties

Luuk

Death Valley is niets voor mij. Ik vind 25 graden al te warm, laat staan het dubbele!

frank

yhuis haven voor jullie zoeen beetje. de show hoevaak nu gezien maakt niet uit voor een elvis fan die wil dat elke keer wel zien groetjes aan me broer en kus voor me schoonzus

Priscilla & Boy

Zo apart zeg dat Death Valley. En leuk die foto met die showmeisjes haha, je past er wel tussen hoor mam! Hahaha.

X

Jolanda

Wat een GEWELDIGE Foto's en wat een belevenis.
Hier wil je toch niet meer weg, wat een andere wereld.
Veel plezier nog verder.

xxx

michael en johanna

hey marcel en joyce,

wat een mooie foto's weer! en 48 graden!! nou jullie zullen niet om de zon verlegen gezeten hebben;) wij wel hoor, ik ben nu voor de 2e week bij michael en nu is het pas lekker zonnetje....maar geen 48 graden gelukkig;)
veel plezier nog op jullie verdere reis!

liefs ons

sylvain

Leuk 56 graden, met de helft zijn we hier tevreden
leuke foto's

helma

Met die temperaturen reizen, dat is afzien !
Je begrijpt nu ook waarom dat gebied heet.
Elvis maakt die barre tocht weer helemaal goed !
Fijn dat jullie zo lekker genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!