Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

National Park Yosemite adembenemend mooi !

We hebben Monterey gezien Carmel en Modesto, we hebben over de beroemde 17 mile drive gereden, we zagen daar prachtige zuidelijke huizen, en toen kwamen we in het prachtige National Park Yosemite aan,eigenlijk weten Marcel en ik niet meer wat mooier is de Niagara Falls of Yosemite, we kunnen niet kiezen wat mooier is, het landschap van Ysemite is echt spectaculer, je ziet steile granieten wanden met door ijs gevormde koepelsenkabbellende watervallen,,,,,dit is zo schildersachtig mooi.We hebben reusachtige sequoia bomen gezien van 1800 jaar oud..tis echt apart en dan te bedenken wat die bomen allemaal hebben meegemaakt konden ze maar praten

Laughing
...je kijkt om je heen en je zegt alleen maar ohhh waauw ohh en elke keer zeg ik weer,,,wat is het hier toch geweldig. We hebben met de hele groep zo 'n dertig man lekker geluncht onder de mooiebomen. We kwamen rond half negen savonds inBakersfield aan....lekker met de groep nog even uitgegeten, en morgenrijden we door Death Valley....richting Las Vegas.

Bedankt weerallemaal voor jullie leuke reakties op ons vorig verhaall, ja Yvonne hebben de zeehondjes gezien hoor, en de cable car was zo druk...hij zat wel in onsreispakket hoor we zijn we maar te voet gegaan. En we hebben op de Golden Gate Bridge gelopen en gestaan en we zijn met de bus eroverheen gereden en we zijn Sausolito geweest ook zo mooi haha, ach die hele reis wat we al hebben meegemaakt is al zo mooiiiiiiiiiii.

Luuk thea Heinz Stans Betty Boop Lisa Hans Ron Yvonne Sandra Hannie Manuela en Corrie nogmaals bedankt hoor....volgende keer komt ons bericht over Las Vegas erop....groetjes vanuit Bakersfield Joyce en Marcel

marjorie

wat een mooie reis maken jullie we volgen jullie iedere dag en wat maak je weer mooie fotos joyce nog een fijne vakantie groetjes frank en marjorie

Luuk

Ziet er allemaal indrukwekkend uit.

johanna en michael

wauw! echt mooie foto's hoor!!!

liefs ons

hannie

Alles is mooi je kunt t niet vergelijken en gelukkig niet te kiezen echt alles is heel mooi wauh is het enige wat je steeds kunt zeggen bij al die foto""s
groetjes van hannie

helma

Hoi Joyce en Marchel,

Hele mooie foto's. Ik lees dat je niet meer weet wat het mooist is. Daar moet je ook niet naar opzoek gaan denk ik, maar gewoon volgend jaar nog een keer bezoeken en weer genieten. Wacht dacht je daar van??? ;) Veel plezier

pluis

hoi lieve joyce en marcel,wat zullen jullie genieten niet voor 100% maar 200% super mooi dikke knuf van pluis

Eelko

Jullie hebben echt een top vakantie.
Wij zitten hier in de regen :-)

Manuela

Wat een geweldige foto's! Waan me weer even helemaal terug!Wij zijn van boven naar beneden gewandeld (dat is een flinke tocht van een aantal uur) maar zo mooi!
Nog veel plezier in jullie zo geliefde Las Vegas!

warme groet van Manuela

Thea

Wat een reis zeg. Las Vegas here they come.

jolanda

hai joyce
wat een geweldige foto s en verhalen
ik had graag in je koffer meegereisd dan had je daar van mij nieuwe kleding mogen kopen haha
nog heel veel plezier en blijf lekker genieten
dikke kus

Ron & Yvonne

Wow! Wat een geweldige foto's weer!! En wat een water bij die watervallen!!! Leuk om ze eens zo groot te zien!!! En dan dat snelstromende water tussen die bomen door!!! Ongelooflijk!!! Onder dat water liggen enorme rotsblokken en die lagen helemaal droog toen wij er waren! Wat een verschil!! Kunnen ons heel goed voorstellen dat je niet meer weet wat nou mooier is. Moet je ook maar niet bedenken! Alles wat je ziet is heel bijzonder, ieder op z'n eigen manier!!! Heel veel plezier in Vegas! Wij kijken weer uit naar de foto's!!! Liefs,
Ron & Yvonne

Floor en Jos

Wowww Joyce en marcel wat en schitterende foto weer ,en wat is het mooi daar zeg.En heb weer genoten ook van het reisverslag.Nu op naar Las Vegas dat is bekend terrein he voor jullie hihiiihi.Geniet ervan en ik kijk weer uit naar de volgende foto's en verslag.

Lieve groetjes Floor en Jos xxx

sylvain

wat een mooie natuur

betty boop

Nou als ik dit allemaal zie dan wil ik er ook wel heen. maak maar veel foto's dan kunnen wij ook genieten.
Geniet nog maar lekker want hier is het weer triest.xxxx

Corrie

Wat weer een mooie foto's, ik geniet elke keer van jullie verslagen. Wat een belevenis deze reis van jullie, ik zit nu al te wachten op de foto's van Vegas.

xxx Corrie