Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

SAN FRANCISCO WE LOVE IT

Wauw wat een geweldige stad is San Francisco, Marcel vertelde mij al jij zal het geweldig vinden daar, hij was er 31 jaar geleden geweest. Het heeft een idee van Amsterdam, er wonen heel veel Aziaten, je ziet ook heel veel hippiesvan depower flower tijd haha erg leuk om te zien, we zagen de beroemdeGolden Gate Bridge zo wat was die lang, We hebben het gezien tijdens onze boottocht langs de beroemde gevangenis eilandAlcatraz. We gingen naar Fishermans Warf metveel restaurants en bars. We zijn naar de beroemde Lombard street geweest, we gingen te voet klimmen over de kronkelstreetseerst naar boven en toen naar beneden niet gek he ik op mijn hoge schoentjes het was echt afzien haha. Maar het uitzicht waszo mooiiiiiien we zijnnaareen historisch stadje Sausalito geweestdat meer dan 100 jaar oud is. De beroemde cable Car was er ook het is zo mooi om dit allemaal te zien....tis ook een stad met zoveeeeeeeeeeeeeeeeeel mooie winkels. je ziet ook heel veel zwervers. De huizen daar zijn van alles en nog wat van modern abstrakt hele oude historische huizen tot en met schattige victoriaanse huizen in een rij, en je moet echt goed kunnen rijden daar tis echt heel heuvelachtig, maar zo verschikkelijk mooi met heel veel groene parken...en af en toe heb je laaghangende mist dan zien je de beroemde Golden Gate Bridge niet meer....en natuurlijk ben ik in de beroemde winkel Macy's geweest haha. Marcel en ik vinden San Francisco helemaal geweldig ook deze city staat weer boven aan op ons verlanglijstje haha

achter zie je normaal the golden gate bridge maar nu zat hij helemaal in de mist ben ik nou voor helemaal voor niks gekomen, haha maar een uurtje later kon je hem helemaal zien, toen verdween de mist

Laughing

Marcel aan de lunch

Laughing
hierna gingen we met de boot, langs het eiland alcatraz en we konden The Golden Bridge nog een keer vanaf het water zien

Pris Boy Mike en Johanna Marcel had in SANFRANCISCO een pracht vaderdag gehad, corrie floor jos jan tthea yvonne luuk en hannie heel erg bedankt voor jullie leuke reakties en yvonne je mag altijd heel veel vertellen hoor haha....we gaan nu naar Modesto Yosemite Natl Park Bakersfield doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii gr uit San Francisco

Luuk

Prettig te lezen dat het nog steeds erg leuk is. Geniet er van.

Thea

Gaaf hoor. Het genieten straalt van jullie verhalen af. Erg leuk om te lezen.

Heinz

Weer een heel mooi verhaal ja toen ik gevaren heb zijn we vaak onder deze brug gevaren
Heel mooie beelden we wachten op de volgende verhalen en foto's nog veel plezier op jullie trip
groetjes Heinz

stans

leuk wat jullie allemaal weer bekeken hebben.
groetjes

betty boop

he helemaal te gek, wat zijn jullie verwent, en wat een mooi land. op naar de volgende foto's

Lisa en Hans

erg mooi allemaal zeg en wat een belevenis steeds weer!!
Erg leuke foto's hoor
veel liefs Lisa en Hans XXX

Ron & Yvonne

Leuk dat jullie Frisco ook zo'n leuke stad vinden! Het was wel een bliksembezoek zeg!! Volgende keer dat jullie gaan is over de Golden Gate lopen (zeehonden zwemmen onder je!) en een bezoek aan Alcatraz echt aan te raden! Hebben jullie de zeehonden nog gezien op Pier 39? Wat een luiwammessen hè? En jij al die steile straten op je hakken Joyce!!!! Dat was pas écht een uitdaging!!!! We kijken alweer uit naar jullie foto's van Yosemite! Ben benieuwd of de watervallen nu in deze tijd van het jaar echte watervallen zijn. Bij ons (half juli na zachte winter en tijdens hete zomer) was het een lullig straaltje. Dus: benieuwd wat jullie zullen zien! Het is werkelijk prachtig in het park, dus geniet er maar flink van!! Liefs, Ron & Yvonne

Ron & Yvonne

Zou 't bijna vergeten, maar volgende keer moet eigenlijk een ritje in een Cable Car ook op het programma. Als je mazzel hebt, mag je op een treeplank staan!!
Nu echt dag hoor!!

Sandra

Jeetje Joyce wat ziet dat er allemaal fantastisch uit zeg. Ik ben stiekem ontzettend jaloers op je hoor!!!!
Geniet er nog heel erg veel van.
Groetjes van Sandra

hannie

Wat leuk zo een molen midden in America je zou bijna zeggen je staat gewoon in Nederland.Hebben jullie niet t idee dat jullie toch nog tijd te kort komen om alles echt te zien en van te genieten.Nou nu nog genieten en als jullie weer thuis zijn weer sparen voor een volgend bezoekje.maar nu eerst deze reis nog en wij genieten met jullie mee

groetjes van hannie

Manuela

Wat een geweldige stad zeg erg mooi om te zien!Knap dat jij met die schoenen naar boven bent gelopen!Zo hé, respect hoor haha.

Het zijn weer schitterende foto's! Heel veel plezier in Yosemite Natl Park. Ik weet zeker dat jullie je ogen uit gaan kijken.De watervallen zijn daar geweldig!
Tip ga tegen de avond eens het park in er zijn dan zoveel wilde dieren te zien!Wij vonden dit het mooiste park!

Corrie

Ik ben echt onder de indruk van de prachtige foto's, echt wat een prachtige stad zeg. Die foto met die man op dat bankje met dat hondje is ook heel leuk zeg. genieten jullie ondertussen maar lekker door. Ik had graag ook eens een kijkje willen nemen op alcatraz.....

Groetjes van mij

sylvain