Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

-slot- Jammer onze droomreis is weer helemaal voorbij, we gaan weer terug in the realworld.

Een week na onze thuiskomst, moet ik nog steeds een beetje afkicken, heb nog steeds het idee als ik wakker wordt yeaaaaah waar gaan we nu lekker weer heen en zien

Surprised
, maar helaas ben weer in de gewone wereld beland haha, ik vind het heerlijk om weer terug te kijken op mijn weblog, en jullie leuke reakties te lezen, en natuurlijk alle foto's die vooral Marcel heeft gemaakt, wel 1400 foto's zijn het geworden we hebben ook zoveel gezien ik wil dit natuurlijk ook allemaal terug kijken en opnieuw beleven haha, want zodra we de foto's terug zien, dan is het van o ja dat hebben we ook nog gedaan, o weetje nog dat was echt lachen he....ohhhh en wat was dat mooooi...zoals deze foto hieronder dat was in LAS VEGAS, HOTEL ARIA, waar VIVA ELVIS ook speelde, daar hadden ze een superluxe chocolade en taartjesshopje, en daar zagen we MICHAEL JACKSON thema thriller staan prachtig gemaakt en gekleurd helemaal gemaakt van chocola zonde om het op te eten, ach dit is toch fantastisch, om dit te zien echt dit kan alleen maar in Las Vegas haha daarom hou ik ook zo van deze stad niks is te gek, De volgende foto werden we verwelkomt voor ons hotel door drie katjes dat was in Bakersfield. Zijn het geen schatjes
Laughing
.

Laughing

is het geen snoepje

dit schattig beestje liep gewoon rond in de parken van de grote steden die wij bezochten.

en dit hondje met een zonnebrilletje op dan kan alleen maar in San Francisco

Laughing

ook eekhoorntjes

en op het strand dit soort beestjes

Laughing

En natuurlijk heb ik Betty Boops gekocht haha Een Betty Boop als Elvis, Betty Boop als agent,

M betty boop letter van Marcel, een J betty boop letter van Joyce, en nog een paar leuke Betty Boops hebbedingetjes haha.

Marilyn Monroe mocht natuurlijk ook niet onbreken een peper en zout setje is het geworden.

Natuurlijk een souveniertje uit Canada

Laughing
waar we zijn geweest.

en kijk eens is deze car niet schitterend

Laughing
, overal waar we waren zagen we wel een mooie Mini Cooper rijden dit is toch helemaal ons ding
Laughing
, met deze mooie zwarte velgen en een JCW pakket wij krijgen een soortgelijke model ergens in oktober november 2011 in de kleur pepperwhite en dan in de Cabrioversie
Laughing
.

Deze prachtige Mini zagen we in Universal Studio

Laughing

ach kon het niet laten haha, effe het Minnie Mouse schortje lenen hoor.

En we hebben een hele mooie poster van ons idool Elvis Presley en Marilyn Monroe samen kunnen bemachtigen is hij niet mooi staat nu te pronken in onze huiskamer.

Marcel en ik hebben nog 1 dagje vrij (zondag) en dan beginnen we echt weer aan ons echte real leven haha, nogmaals bedankt voor jullie leuke reakties en tot onze volgende reisblog.

ps Jeroen ik heb je site hier gelinkt hoor

Laughing

Joyce en Marcel.

Reacties

Reacties

pluis

leuk die betty boops,mijn dinnetje die spaart ook betty boop die is volgende maand jarig ,heb dus alweer rond gestruisd en tuulk weer wat gevonden, van dat kleine vrouwtje mijn vriendin is ook zo,n klein vrouwtje ha ha,maar mooie souveniers hebben jullie gekocht, en over 4 maand alweer ,ha ha geniet ervan hoor dikke knuf van pluis

Jan

Dat was een leuk slot, ik wens jullie beide heel veel sterkte a.s. maandag bij jullie intrede in your really real live.

groeten, liefs xxx ,
Jan.

Luuk

Welkom terug en ontzettend bedankt voor de gift cards en andere cards voor m'n verzameling!

Ron & Yvonne

Leuk om te lezen deze afsluiting! Kunnen ons het afkicken zóóóó goed voorstellen!! Grappig ook dat ik op deze manier je Betty Boop-liefde ontdek, Joyce!! Geweldige souvenirs hebben jullie hoor. Een mooie herinnering aan een supertrip!! Zie je maandag bij Appie Joyce en geniet samen nog van de rest van het weekend!!

johanna en michael

hey marcel en joyce,

echt mooie verhalen en foto's hebben jullie hoor!!!

groetjes liefs ons;)

hannie

Welkom terug en bedankt dat jullie ons lieten meegenieten.Ook wij zijn een beetje op droomreis geweest.

groetjes hannie

Lisa en Hans

Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt,en erg leuke Betty Boop spulletjes hoor!!

Zal wel wennen zijn om weer te gaan werken maandag!!!

veel liefs Lisa en Hans XX

helma

Ik heb genoten van jullie reisverslagen en foto's.
De vakantie is nu voor jullie bijna voorbij, maar er zal alvast weer snel een besproken worden, dus zie het maar zo..., nog even weer aan het werk en dan weer op vakantie ;) Jullie weten wat genieten is.
Toch een fijne werkweek weer, veel liefs Helma

sylvain

ja helaas, mooie liedjes duren niet lang.
Maar jullie hebben echt een mooie vakantie gehad.

Mark Lesley Riley en Hailey

Ha die Joyce, ( en ook marcel)

Wat een ongelooflijk mooi verslag zeg.
We hebben ervan genoten. Wat hebben jullie een fijne reis gehad.
Veel foto's herkende ik de plaatsen en gebouwen van de boeken die ik lees en de vele series die ik kijk hahahaha.
Ik zag dat je in Disneyland een jurk van princess Tiana voor je hield. Hailey is gek op Tiana!

Jullie hebben echt een superreis gehad hoor. En ik zou ook niet echt slecht weer langs komen.

Ik denk dat dit wel een onvergetelijke reis is geweest voor jullie zeg.

Ow ja de mooiste foto vond ik die van de niagara falls. Wat ziet dat er ongelooflijk mooi uit zeg!

Dikke kus en knuffel
Mark Lesley Riley Hailey

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!