Joyce en Marcel rondreis dwars door de USA van 11 juni tot 3 juli 2011

Washington - Het Witte Huis - en heel veel memorial's zeer indrukwekkend

Washington is een prachtige stad met heel veel Memorials. Wat heel toevallig was we reden met de bus naar het Graf van JF Kennedy, toen zagen we een Amish familie ook die kant oplopen.

Wij hebben het Jefferson Monument, Airlington Cemetery, het US Capitol regeringsgebouw het FBI gebouw en natuurlijk het Witte Huis dat was voor ons het hoogtepunt geweldig om daar te staan, het lijkt een heel klein beetje op Graceland

Laughing
En watMarcel en ikook heel indrukwekkend vonden was de begraafplaats waar Jonh F Kennedy begraven was, hij heeft een eeuwig brandend vuur bij zijn graf staan, hij stond ooit op deze plek, toen zei hij hier wil ik ooit begraven worden, niet te weten dat het al heel gauw ging gebeuren hij werd doodgeschoten, net als zijn broer Robert Kennedy die ook vermoord werd, Edward Kennedy is op een veel oudere leeftijd overleden. Beide broers liggen op vijftig meter afstand van hun broerPresident John F Kennedy.

Marcel en ik hebben nog zoveel meer gezien de plaats waar 911 neerstorte op het Pentagong Georgetown een winkelparadijs, het huis van Jacky Kennedy die ook in Georgetown stond, en we zagen nog zoveel meer, maar dit is een kleine serie foto's van ons reis in Washington, Marcel en ik wil iedereen nog bedanken voor jullie leuke reakties gr van uit nu nog Washington, vanmiiddag zitten wij in San Francisco :) Marcel en Joyce hieronderfoto van het huisje van Jacky Kennedy in Georgetown

Het PENTAGON hier zie je het gat nog van het 911 vliegtuig.

Priscilla

Mooi hoor het Witte Huis! En het graf van Kennedy, heel indrukwekkend inderdaad.

X Priscilla

Luuk

Heb je de president om police badges gevraagd?

hannie

Wat een mooi huis en dat van de kennedys dat is ook leuk om te weten.Zal wel indrukwekkend geweest zijn om het pentagong te zien.nou even geen bus maar het vliegtuig weer is ook lekker en leuk toch.

groetjes hannie

Yvonne Heijdeman

Wat een superreis maken jullie! Inmiddels geniet Ron ook mee hoor!! Naast de voor ons bekende plekken maken jullie ons ook nieuwsgierig naar Baltimore en Boston. Prachtige steden ook! Wat bijzonder ook om de Amish zo te kunnen zien! En wéér (het wordt eentonig!!) zijn we met jullie eens dat Washington een prachtstad is. En wéér zoveel herkenning!! Daar waar jullie staan, stonden wij ook!!! Konden jullie ook nog naar binnen in het Capitol? Of mag dat niet meer na 911? Het is binnen nl. ook zo mooi. Wat een gigantisch grote beelden hè van die presidenten?? Zoals alles in de USA zijn ook die nogal groot!!! Overigens ook best aardige (understatement) hotelletjes waar jullie slapen zeg!! Goede reis naar S Francisco!! Wij kijken al erg uit naar jullie belevenissen daar!! Wij vonden dat ook zo'n geweldige stad: zoveel te zien en zoveel te beleven!! Hebben jullie Alcatraz ook in jullie programma? We lezen en zien het wel! Voor nu liefs van ons, Ron & Yvonne

Yvonne Heijdeman

PS In vergelijking met de anderen schrijf ik wel gigantische opstellen zeg!! Hoop maar dat dat niet al te vervelend is!! Dahag!!

Thea

Wat een mooie reis zeg. Tot ziens in San Francisco

johanna

hey joyce en marcel,

alweer: wat een mooie foto's en mooie verhalen!!!
geniet van jullie reis!

ps: marcel, fijne vaderdag toegewenst morgen, en dat je maar veel verwend mag worden door joyce;) ons cadeautje krijg je als je weer terug bent, nog even nagenieten;)

liefs johanna en michael

Jan

Het lijkt me zeer ontroerend en indrukwekkend een bezoek aan Arlington, wereldmensen die we allemaal gekend hebben en die daar nu begraven zijn. Washington is ook prachtig, wat een mooie foto's ik geniet enorm van jullie reportage's. Goede reis naar San Francisco.

Jan.

Floor en Jos

Heyy Joyce en Marcel
Heb weer zitten genieten van de prachtige foto's en verhalen
Jullie hebben al veel gezien he
Op naar San Francisco fijne reis

Lieve groetjes Floor en Jos

Corrie

Wat weer een prachtige foto's Joyce en Marcel. En wat een informatie bij de foto's echt leuk hoor. Geniet nog maar de komende dagen en ik lees jullie verslag wel weer.

Groetjes Corrie

helma

Leuke foto's. We kunnen zien dat jullie genieten :)
Veel plezier !
Groetjes Helma.

toonn

hoi hoi ik zit dit te lezen vanuit Torremolinos leuk en heel bekend allemaal Joyce
Gr Toon en Cobie